Telefon od ZUS-u. Kiedy można się go spodziewać?
ZUS na swojej stronie wystosował komunikat, w którym możemy przeczytać, że między 15 stycznia a 14 marca 2024 roku firma badawcza PBS Sp. z o.o. będzie dzwonić do wybranych losowo klientów ZUS-u i przeprowadzać z nimi telefoniczne wywiady.
Cel telefonów od ZUS-u
Telefony do klientów ZUS-u mają na celu poznanie ich opinii o tym, jak wygląda obsługa klienta w świadczonych przez zakład usługach.
Przebieg wywiadu telefonicznego
Ankieterzy z firmy PBS Sp. z o.o. podczas rozmowy telefonicznej z klientami ZUS-u będą pytać o doświadczenia klienta w kontakcie z Zakładem. Sam ZUS po przeprowadzeniu ankiet otrzyma jedynie zbiór odpowiedzi – osoby, z którymi będą przeprowadzane wywiady, pozostaną anonimowe. Żadne dane identyfikujące nadawcę komunikatu do niego nie trafią.
Jak zostaną wykorzystane dane zebrane przez ZUS?
Udział w ankiecie jest o tyle ważny, że wyniki mają posłużyć Zakładowi Ubezpieczeń Społecznych w poprawie jakości obsługi klienta i doskonaleniu swoich usług.