Hasło "Prosto i z sensem" zamiast dotychczasowego "Tak powinno być w każdym banku". I gwiazda francuskiego kina Juliette Binoche zamiast profesora Pruszkowskiego w telewizyjnych reklamach. Tak bank Crédit Agricole - dawniej Lukas - chce podbić serca polskich konsumentów.
Credit Agricole podał, że twarzą kampanii wizerunkowej francuskiego banku w Polsce będzie aktorka Juliette Binoche. Od 18 października spoty z jej udziałem pojawią się w telewizji.
"Gazeta Wyborcza" przypomina, że o zaangażowaniu Juliette Binoche wiadomo już od trzech tygodni, jednak dopiero teraz bank przedstawia swoje nowe hasło reklamowe.
"Prosto i z sensem" zastąpi dotychczasowe hasło Lukas Banku: "Tak powinno być w każdym banku". Lukas nie zniknie całkiem z rynku, pod tą marką Crédit Agricole będzie nadal sprzedawał kredyty ratalne. Ale na wszystkich ponad 200 oddziałach będzie już nie logo Lukasa, lecz Crédit Agricole. Francuzi stwierdzili, że Lukas nadmiernie kojarzy się z szybkimi pożyczkami
Binoche znana jest z filmów "Trzy kolory. Niebieski" Krzysztofa Kieślowskiego, "Angielski pacjent" czy "Czekolada". Specjaliści zaznaczają, że jej zaletą jest to, że ma polskie korzenie, a przy tym jej delikatność, ciepło i urok ma pozytywnie skojarzyć się klientom z marką Crédit Agricole.