Skąd wiadomo, że ktoś korzysta w twojej karty Moja Biedronka?
Programy lojalnościowe mogą być doskonałą okazją do tego, by otrzymywać zniżki i korzystać z promocji w sklepach, w których często robimy zakupy. Klient, który chce posiadać kartę Moja Biedronka, otrzymuje ją w trzech egzemplarzach. Ponadto może przy zakupach podać zamiast niej numer telefonu lub skorzystać z aplikacji. Znajduje się w niej kod, który działa jak elektroniczna wersja karty. Z tego względu można się nie przejąć ani nie zorientować, kiedy ją zgubisz.
W aplikacji Biedronka można jednak sprawdzić swoją historię zakupów. Jeśli znajdują się na niej pozycje, które z całą pewnością nie wynikają z twoich zakupów, najpewniej ktoś przywłaszczył sobie zagubioną kartę. Może to być problemem w przypadku promocji, z których można skorzystać tylko jeden raz dzięki karcie. Co w takiej sytuacji?
Jak zablokować kartę Moja Biedronka?
W przypadku zagubienia karty Moja Biedronka, można ją zablokować, tym samym sprawiając, że tylko właściciel będzie mógł korzystać ze zniżek i promocji.
Jak możemy przeczytać w aplikacji Biedronki, w sytuacji stracenia dostępu do karty można wejść na stronę moja.biedronka.pl, zalogować się na swoje konto, a następnie wykonać następujące kroki: wejść w sekcję PROFIL > ZARZĄDZAJ KONTEM > ZREZYGNUJ Z KARTY MOJA BIEDRONKA.
Jeżeli nie posiadasz aplikacji, możesz również skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta. Wówczas to konsultant zablokuje twoją kartę.
Zablokowanie karty Moja Biedronka – jak korzystać ze zniżek?
Po zablokowaniu karty klient nadal ma możliwość korzystania ze zniżek – wystarczy przy zakupach podawać numer telefonu lub korzystać z aplikacji Biedronka.