Sprawa dotyczy kilku tysięcy osób. Wszyscy klienci banku Pekao SA, którzy w dniach od 25 sierpnia do 29 sierpnia robili zakupy kartami Maestro i Mastercard powinni sprawdzić swoje bilingi. Być może są wśród tych poszkodowanych, którym bank ściągnął z konta dwa razy więcej pieniędzy, niż wynosił rachunek za zakupy.
Sprawa wyszła na jaw, kiedy do Pekao SA zaczęli dzwonić oburzeni klienci. Bank odpowiadał im, że to "wpadka" przy naprawie systemu informatycznego. Zapewniał, że pieniądze odda wszystkim, oczywiście co do grosza.
No dobrze, ale kto zwróci nerwy ludziom, którzy potrzebowali wtedy gotówki, a bank wyczyścił im konta do zera? Może należą się im choćby imienne przeprosiny?
Skandal w Pekao SA. Klientom banku, którzy pod koniec sierpnia płacili kartami płatniczymi, znikało z kont dwa razy więcej, niż wynosiły transakcje. Afera się wydała, bo klienci podnieśli larum.
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję
Reklama
Reklama
Reklama