Krakowskie Przedmieście 41. Tu mieści się siedziba spółki Art New Media SA i galeria Art New Media - dwie niewielkie sale, jedna na parterze, druga na piętrze. W witrynie widać pracę Sylwestra Ambroziaka, uznanego rzeźbiarza, absolwenta pracowni Grzegorza Kowalskiego na warszawskiej ASP. Żeby obejrzeć to, co znajduje się w środku, trzeba zadzwonić do zamkniętych drzwi. Na parterze wyeksponowano prace Włodzimierza Pawlaka, malarza i performera, członka działającego w latach 80. legendarnego kolektywu Gruppa. Cykle Pawlaka "Dzienniki" i "Dodatki do Dzienników" są trzonem oferty sprzedażowej galerii. Dopiero na piętrze znajduje się właściwa, czasowa wystawa, przegląd prac Wojciecha Ledera, dość konserwatywnego malarza abstrakcjonisty. W tej samej przestrzeni wcześniej pokazywano prace Jerzego Nowosielskiego i Natalii Lach-Lachowicz.
Firma Art New Media założona została osiem lat temu przez Andrzeja Wysockiego, biznesmena, wcześniej zarządzającego spółkami komputerowymi Qumak-Sekom SA i Comp Safe Support SA i Andrzeja Woźniakowskiego. W 2006 roku spółka przejęła kontrolę nad wydawnictwem publikującym miesięcznik Sztuka.pl, magazyn o rynku sztuki i antyków. Pismo znane jest z szerokiego profilu i wpasowywania sztuki współczesnej w omówienia antykwarycznych hitów. W najnowszym numerze przeczytać można nie tylko o twórczości Marii Jaremy, ale też o napierśnikach okresu saskiego.
Art New Media nie poprzestaje na działalności wystawienniczej i wydawniczej. Firma oferuje pakiet usług inwestycyjnych i wizerunkowych. Doradza klientom komercyjnym jak wykorzystać dzieła sztuki w komunikacji firmy, udostępnia zbiory, wypożyczając je do siedzib banków, gabinetów prezesów i hotelowych halli. - Człowiek otacza się sztuką. To rynek, który ciągle się rozwija. Wiąże się z prestiżem, ale też generuje coś więcej niż zyski, to obcowanie z pięknem. Wychodzimy temu naprzeciw - tłumaczy strategię firmy Andrzej Wysocki, prezes zarządu Art New Media SA.
Spółka otwarta jest nie tylko na wielkich inwestorów, ale także na rosnącą grupę drobnych kolekcjonerów. Tych pozyskuje przede wszystkim przez stronę internetową, na której znalazły się zbiory galerii wraz z ofertami sprzedaży. To nie koniec. Art New Media wystawia również na Allegro. Grafikę Jarosława Modzelewskiego można kupić już za 550 złotych, kolażową fotografię Zofii Kulik z cyklu „Desenie” już za 1550 złotych. Art New Media pozbywa się w ten w ten sposób fragmentów tek i portfoliów.
W listopadzie 2007 zarząd spółki podjął decyzję o wejściu na New Connect. - Na dojrzałych rynkach pewnie nie byłoby to potrzebne. Ani Christie’s, ani Saatchi Gallery nie weszło na giełdę. My jednak dążymy do pełnej przezroczystości, na ciągle raczkującym rynku aukcyjnym debiut giełdowy dodaje wiarygodności - twierdzi Wysocki. New Connect jest jednym z 10 rynków alternatywnych w Europie. To parkiet dla innowacyjnych podmiotów, które mają pomysł na biznes, ale brak im środków na jego realizację. New Connect oferuje bardziej liberalne wymogi formalne i obowiązki informacyjne niż główny giełdowy obieg. Parkiet tworzą małe, ryzykowne spółki. Warszawska galeria znalazł się na nim w towarzystwie m.in. Photon Energy A.S., czeskiej spółki energetycznej i wrocławskiego dewelopera Domex-Bud. Pierwsza sesja Art New Media entuzjastom bezprecedensowego debiutu przyniosła lekkie rozczarowanie. Kurs odniesienia na pierwszą sesję wynosił 2,00 zł. Cena otwarcia okazała się niższa o 24,50 proc., wynosząc 1,51 zł. W ciągu dnia straty zostały w części odrobione i cena zamknięcia akcji Art New Media wyniosła 1, 78 zł.