Chodzi o reklamy z wiosny 2009 roku. Zdaniem sądu mogły one wprowadzać klientów w błąd. Porównano w nich bowiem ceny produktów w Tesco i Lidlu, pochodzące z różnych okresów. Poza tym uznano, że ceny w Tesco były prezentowane na niższym poziomie niż rzeczywiście były. Sąd uznał, że naruszone zostały przepisy ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

W związku z tym Tesco Polska dostało zakaz publikacji reklam wprowadzających w błąd. Poza tym firma ma na łamach swojej gazetki reklamowej ma przeprosić Lidla.

Orzeczenie, które zapadło w związku z pozwem złożonym przez zarząd firmy Lidl Polska, nie jest prawomocne. Prezes Lidl Polska Michał Łagunionek jest z wyroku zadowolony. Przedstawiciele Tesco Polska jeszcze nie wiedzą, czy będą się od wyroku odwoływać. Decyzję podejmą po otrzymaniu pisemnego uzasadnienia wyroku.