Nad tegorocznym Forum IAB patronat objęło Ministerstwo Gospodarki. Forum IAB jest miejscem, w którym raz do roku mają okazję spotkać sie najważniejsi gracze rynku internetowego. III Forum IAB skupi 800 osób: marketerów, przedstawicieli branży internetowej z kraju i ze świata oraz wszystkich zainteresowanych najnowszymi trendami w internecie. To tutaj rodzą się nowe pomysły i trwają dyskusje nt. kondycji branży reklamy interaktywnej. IAB Polska pełni rolę inicjatora i swego rodzaju arbitra w jakże czasem skomplikowanej materii jaką są kampanie i reklamy interaktywne w Internecie.


W programie dnia pierwszego 4 listopada wystąpią m.in.:

o Norm Johnston - Global Digital Leader, Mindshare Worldwide, Wielka Brytania

o Claude Spasevski, Business Developmet Director Orange, Wielka Brytania

o Dean Donaldson, Digital Experience Strategist Eyeblaster, Wielka Brytania

o Mariota Essery, dyrektor artystyczny Tribal DDB Amsterdam, Holandia

o Matt Szymczyk, CEO, Zugara, USA

o Christopher Billich, INFINITA INC.SVP, Japonia

Forum IAB 2009, które odbędzie się 4-5 listopada, w Multikinie w Złotych Tarasach w Warszawie. Organizatorem jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. To najbardziej inspirująca konferencja e-marketingowa w kraju. Wezmą w niej udział wybitni eksperci z kraju i ze świata.

W drugim dniu konferencji odbędą się jednocześnie 3 bloki tematyczne: dla branży, blok marketingowy oraz case studies. Kontakt na stronie: www.forumiab.pl

p

Patronem branżowym Forum IAB jest Dziennik.pl.