Lincoln MkT
Ford tego lata rozpocznie produkcję nowej serii Lincolna MkT z sześciocylindrowymi silnikami V6. Zwraca tu uwagę technologia EcoBoost. Dzięki temu nie potrzeba tyle paliwa co przy silnikach z turbodoładowaniem, a osiągi są zbliżone do tradycyjnych pojazdów
Lexus LS460
Ten model wprowadzi nas w nową generację motoryzacji. Automatyczna skrzynia z ośmioma przełożeniami zapewni najniższe możliwe spalania.
Volkswagen Jetta TDI
Diesel w Stanach nie był zbyt popularny. Do niedawna tego rodzaju silniki nie miały dobrych osiągów w przypadku dużych samochodów, jakie są bardzo popularne w Stanach Zjednoczonych. Zmienić to może Jetta TDI. Nowoczesne silniki Diesla z nowoczesnym systemem wtrysku paliwa i oleju może zmienić przekonanie Amerykanów o tym rodzaju paliwa
Ford Fusion Hybrid
Ford tym modelem chce zdetronizować Toyotę w segmencie aut o napędzie hybrydowym. Użytkowników ma przekonać zwłaszcza cena. Wyróżnikiem jest też silnik. Ford Fusion dopiero przy prędkości 60 kilometrów na godzinę zużywa paliwo. Oznacza to, że np. w mieście korzystamy przede wszystkim z baterii.
Saturn Vue Plug-in
Tego samochodu raczej nie zobaczmy szybko na drogach. Jest to prototyp samochodu o napędzie hybrydowym, ale z możliwością ładowania akumulatorów ze zwykłego gniazdka. Jego baterie ładują się nawet przy hamowaniu.
Dodge Circuit
Jest to pierwszy sportowy samochód o napędzie tylko elektrycznym. Producent pierwszymi modelami tego auta przekonuje, że możliwe są znakomite osiągi przy zerowej emisji spalin. Przeszkodą w rozpoczęciu seryjnej produkcji jest konieczność ładowania akumulatorów po przejechaniu 150 kilometrów.
Chevrolet Volt
To auto ma dwa silniki. Już po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów rozładuje nam się bateria. Jednak wtedy auto będzie korzystało z małego silnika benzynowego. Wtedy będzie też ładować się bateria.