"We wtorek 29 listopada na platformie odbyła się wirtualna impreza zorganizowana przez departament pomocy zagranicznej Komisji Europejskiej, na której pojawiło się zaledwie pięć osób" - czytamy w interpelacji polskiego polityka.

Reklama

Przyczyny małego zainteresowania platformą?

W związku z tym Złotowski chce wiedzieć, czy zanim KE podjęła decyzję o utworzeniu platformy internetowej za 387 tys. euro, zostały przeprowadzone badania skuteczności takiej formy promocji działań.

Europoseł w interpelacji pyta również o przyczyny tak małego zainteresowania platformą. "Z czego zdaniem Komisji wynikała słaba frekwencja na tym wydarzeniu i jak dużym zainteresowaniem cieszy się platforma na co dzień?" - zastanawia się Złotowski.

Eurodeputowany poprosił także o informację, czy Komisja realizowała już wcześniej podobne projekty, a jeśli tak, to jakie były ich koszty i czy udało się osiągnąć założone cele.

Z Brukseli Artur Ciechanowicz