Można uniemożliwić zwrot używanych nośników elektronicznych. Wystarczy je ponownie ofoliować

| Aktualizacja:

Prowadzę sklep internetowy, w którym sprzedaję m.in. używane płyty CD i DVD. Notorycznie borykam się z klientami, którzy po kupnie towaru w ciągu 14 dni go oddają, żądają równocześnie zwrotu pieniędzy. Twierdzą, że skoro kupili otwarty produkt (używany), to przysługuje im prawo odstąpienia od umowy, inaczej niż jest to w przypadku fabrycznie nowych, zapieczętowanych płyt – gdzie prawo to zostało wyłączone w przypadku otwarcia opakowania przez nabywcę. Czy mogę w jakiś sposób zabezpieczyć się przed takimi sytuacjami?

wróć do artykułu
  • ~Ziuta ze zbowidu........,,,
    (2019-08-05 11:53)
    Obecnie mamy takie czasy ,że sprzedawca walczy o klienta. Jeżeli sprzedawca napisze ,że zwrotów nie przyjmuje, to klient będzie wiedział ,że ponosi główne ryzyko transakcji i kupuje kota w worku. Taki sprzedawca będzie w gorszej pozycji rynkowej od tego co pryzmuje zwroty. Miejmy świadomość ,że kupujemy rzecz używaną , a nie fabrycznie nową, a to jest zupełnie inna bajka.
  • ~Misio.,,,,,.,,.,,....,,.,..,,,,,,,
    (2019-08-04 23:01)
    Tak, a jeżeli rzecz posiada uszkodzenie mające w pływ na jakość dźwięku? Ponadto jest uszkodzone pudełko , a i okładka jest uszkodzona , a sprzedawca twierdził ,.że jest idealna, ponadto jeżeli sprzedawca wyśle pirata kupionego na stadionie od Chińczyka , albo sam nagrał, a nie oryginał? To co ?