Konsumenci otrzymają między innymi pełniejszy dostęp do informacji i dłuższy czas na rezygnację z zakupów - wyjaśnia wiceprezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów Jarosław Król. Kupując przez internet lub podczas wycieczki, będzie można odstąpić od zakupu w ciągu 14 dni, zamiast obecnych 10.
Reklama
Magdalena Osińska z Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji podkreśla jednak, że większe obowiązki informacyjne oznaczają dla firm dodatkowe koszty. Największe niezadowolenie przedsiębiorców powoduje zmiana definicji konsumenta. Magdalena Osińska wyjaśnia, że tym terminem będzie określany także jednoosobowy przedsiębiorca. Istnieje obawa, że tacy biznesmeni będą nadużywać swojej pozycji w relacjach z innymi firmami.
Komentarze(5)
Pokaż:
NajnowszePopularneNajstarszeJAK MY NIEMKI UWIELBIAMY BAWIC SIĘ KURAWMI POLSKIM PILECZKĄ PINGPONGOWĄ !
BO MY GEPARDZICE WIEMY !
SNĄ WAM GŁUPOTA ODPIJA W GRZEBANIU W PAPIERACH !
NIE ŁADNIE ROBICIE PORAŻNIAJĄC NASZE GEPARDZICE Z PAZURAMI !
BO WÓWCZAS PRZEZ WASZĄ GŁUPOTĘ SUKI POLSKIE MOZEMY WAS USTAWIĆ BARDZO MOCNO DO PIONU BO NASZE GEPARDZICE SĄ ********* TERAZ BARDZO ! I CO SIĘ Z WAMI TERAZ STANIE WIEDZMY POLSKIE !