Sieć T-Mobile w Polsce przyjmie logo "T" oraz hasło przewodnie - "Chwile, które łączą", polską wersję hasła Deutsche Telekom - "Life is for sharing". W ciągu najbliższych tygodni dostosowany zostanie wygląd ponad 1 tys. salonów i sklepów sieci T-Mobile do standardów i wizualizacji tej marki na świecie.

Reklama

T-Mobile uruchomił już nową stronę internetową: www.t-mobile.pl., na którą będą automatycznie przekierowywani internauci z dotychczasowej strony www.era.pl. Będą tam zamieszczone wszystkie informacje o produktach, usługach, technologiach, zasięgu i ofertach T-Mobile w Polsce, a także materiały związane z dotychczasową ofertą sieci Era. Sukcesywnemu dostosowaniu do nowej marki ulegną też wszystkie materiały reklamowe i promocyjne.

Wszystkie umowy sieci Era zawarte do 5 czerwca będą obowiązywały w pełnym zakresie również po wprowadzeniu marki T-Mobile. Zasady korzystania z usług przedpłaconych w Tak Taku oraz Heyah pozostaną niezmienione.

Na ofertę T-Mobile będą składały się usługi roamingowe i krajowe. Jak podała spółka, w roamingu T-Mobile wprowadzi usługę pozwalającą na prowadzenie rozmów w całej Unii Europejskiej w cenie rozmów krajowych (30 groszy za minutę). Dodatkowo T-Mobile wprowadzi pakiety bezpiecznego korzystania z internetu w UE - w specjalnej ofercie klienci nie będą płacili za dane przesłane ponad dostępny limit.

Operatorem sieci T-Mobile w Polsce będzie PTC, firma istniejąca od 1995 roku. Współzałożycielem, a obecnie jedynym właścicielem PTC, jest globalny koncern telekomunikacyjny Grupa Deutsche Telekom (DT), do której należy marka T-Mobile. Grupa DT obsługuje około 128 mln klientów usług mobilnych, 36 mln linii stacjonarnych i ok. 17 mln linii szerokopasmowych (dane na 31 marca 2011). Działa w ponad 50 krajach i zatrudnia około 244 tys. pracowników na całym świecie.

Polska Telefonia Cyfrowa jest operatorem sieci T-Mobile i Heyah w Polsce. Jako pierwsza w kraju, pod marką Era GSM, rozpoczęła w 1996 roku świadczenie usług telefonii mobilnej w technologii cyfrowej.