Dopieszczanie umowy z klubami, wartymi w sumie ponad 2,5 mld dolarów i mającymi w dorobku ponad setkę trofeów, trwało kilka miesięcy. "Puls Biznesu" twierdzi, że kontrakty są kilkuletnie i kosztowały Oshee kilka milionów złotych. Według Dariusza Gałęzewskiego, jednego z trzech właścicieli Oshee - Real pierwszy raz w historii udzielił takiej licencji w kategorii napojów.

Oshee rusza teraz z ostrą kampanią reklamową. Ambasadorem produktu będzie Jerzy Dudek. Butelki z podobiznami piłkarzy obu klubów są już w magazynach. Firma oczekuje, że jeszcze w tym roku sprzeda o 90 proc. więcej swych wyrobów.

Zdaniem "PB" w roku 2016 Polacy wydadzą na izotoniki nawet o 300 proc. więcej pieniędzy niż obecnie. W tym roku rynek napojów izotonicznych w Polsce będzie wart 180 mln zł.