Kolorowe napoje Frugo pojawiły się w 1996 r. Dzięki udanym kampaniom reklamowym stały się jedną z najbardziej popularnych wśród młodych klientów marek. Hasło „No to Frugo” weszło do potocznego języka. Mimo tych sukcesów napój zniknął z rynku.
W 2002 r. jego producent – Alima Gerber – wystawił markę na sprzedaż. Kupiła ją Krynica Zdrój, która kilka lat później zbankrutowała. Pod koniec 2009 r. Frugo od syndyka odkupił Aflofarm, jednak produkcji nie przywrócił. W tym roku prawa do napoju odkupiła spółka FoodCare, właściciel marek Gellwe, Fitella, czy Black. Ma prawa do receptury napoju oraz do logotypów, projektu butelki i kapsla, domen internetowych i sloganu reklamowego.
Na razie jednak nie zobaczymy ani starych, ani nowych spotów reklamowych Frugo. Firma tak wierzy w pamięć klientów o napoju, że w pierwszej kolejności chce się zająć budowaniem dystrybucji.