Planowała ona powrót Frugo na polski rynek – w sieciach kawiarni Coffeeheaven i w delikatesach Alma – jednak doszła do wniosku, że z restytucją marki lepiej poradzi sobie przedsiębiorstwo z branży FMCG. – Nasze badania pokazują, że potencjał Frugo wykracza poza zakres działalności, którą my się zajmujemy – mówi Tomasz Furman z Aflofarm. Na sprzedaż została wystawiona nie tylko marka, lecz także wzory etykiet, butelki, kapsla oraz domeny internetowe związane z napojem. Aflofarm przewiduje, że kupca znajdzie do końca miesiąca.

Frugo na polskim rynku pojawiło się w 1996 roku i dzięki udanej kampanii reklamowej szybko stało się jednym z najpopularniejszych napojów owocowych. W 2002 roku jego producent – Alima Gerber – wystawił markę na sprzedaż. Kupiła ją Krynica Zdrój, która kilka lat później zbankrutowała. Pod koniec 2009 roku Frugo od syndyka odkupił Aflofarm.