Spośród grup radiowych najwięcej zarobiły stacje holdingu Eurozet (m.in. Radio Zet, Antyradio, Radio Plus) – 42,1 mln zł (wzrost o 1,4 proc.). Stacje Brokera FM (RMF) osiągnęły wpływy cennikowe na poziomie 37,6 mln zł (wzrost o 1,2 proc.), Zjednoczonych Przedsiębiorstw Rozrywkowych SA – 32,8 mln zł (wzrost o 5,4 proc.), Grupy Radiowej Agory – 17,6 mln zł (wzrost o 12,2 proc.), a wszystkie stacje publiczne – 9 mln zł (spadek o 28,5 proc.).

Wśród nadawców ogólnopolskich liderem jest Radio Zet z wynikiem 35,6 mln zł (spadek o 2,7 proc.). RMF FM zarobiło tyle samo co przed rokiem – 33,8 mln zł, Program III Polskiego Radia – 3,9 mln zł (spadek o 31,3 proc.), Program I – 1,2 mln zł (spadek o 60,9 proc.), Polskie Radio Euro – 16 tys. zł (spadek w porównaniu z ubiegłorocznymi wynikami Radia Bis o 46,6 proc.), a Program II – 13 tys. zł (spadek o 0,7 proc.).

Eska Rock zarobiła najwięcej spośród stacji ponadregionalnych – 1,6 mln zł (jest rozgłośnią ponadregionalną dopiero od czerwca ub.r.). Wpływy Tok FM wyniosły 1,5 mln zł (wzrost o 8,3 proc.), a RMF Classic – 341 tys. zł (spadek o 18,5 proc.).

Spośród sieci radiowych najwyższe wpływy miało Radio Eska – 29,4 mln zł (wzrost o 9,7 proc.). Przychody z reklam sieci Złote Przeboje wyniosły 13,6 mln zł (wzrost o 12,9 proc.), Planety FM (monitorowanych jest pięć stacji lokalnych) – 4,4 mln zł (wzrost o 90,9 proc.), Audytorium 17 (regionalne rozgłośnie publiczne) – 3,9 mln zł (wzrost o 1,4 proc.), a RMF Maxxx – 3,5 mln zł (wzrost o 17,4 proc.).