Impuls na torach. Koleje Mazowieckie wzbogacił się właśnie o nowoczesne składy
1 Koleje Mazowieckie to pierwsza w Polsce samorządowa spółka przewozowa. 10 lat temu wydzielała się z Przewozów Regionalnych rozpoczęła działalność na własny rachunek. Początkowo tabor stanowiły stare pociągi należące niegdyś do poprzedniego przewoźnika. Dziś nowe pociągi i wagony stanowią jedną trzecią całego taboru. Spółka planuje jednak kolejne zakupy. Pomocna może być nowa perspektywa unijna, dzięki której znają się pieniądze na zakup nowych składów i wagonów. Środki dla Kolei Mazowieckich chce też zdobyć marszałek województwa mazowieckiego, któremu spółka podlega. Impulsy wyprodukowała firma Newag, która ma zakłady w Nowym Sączu oraz w Gliwicach. Nowe składy mogą rozwijać prędkość do 160 kilometrów na godzinę.
PAP / Leszek Szymaski
2 Koleje Mazowieckie to pierwsza w Polsce samorządowa spółka przewozowa. 10 lat temu wydzielała się z Przewozów Regionalnych rozpoczęła działalność na własny rachunek. Początkowo tabor stanowiły stare pociągi należące niegdyś do poprzedniego przewoźnika. Dziś nowe pociągi i wagony stanowią jedną trzecią całego taboru. Spółka planuje jednak kolejne zakupy. Pomocna może być nowa perspektywa unijna, dzięki której znają się pieniądze na zakup nowych składów i wagonów. Środki dla Kolei Mazowieckich chce też zdobyć marszałek województwa mazowieckiego, któremu spółka podlega. Impulsy wyprodukowała firma Newag, która ma zakłady w Nowym Sączu oraz w Gliwicach. Nowe składy mogą rozwijać prędkość do 160 kilometrów na godzinę.
PAP / Leszek Szymaski
3 Koleje Mazowieckie to pierwsza w Polsce samorządowa spółka przewozowa. 10 lat temu wydzielała się z Przewozów Regionalnych rozpoczęła działalność na własny rachunek. Początkowo tabor stanowiły stare pociągi należące niegdyś do poprzedniego przewoźnika. Dziś nowe pociągi i wagony stanowią jedną trzecią całego taboru. Spółka planuje jednak kolejne zakupy. Pomocna może być nowa perspektywa unijna, dzięki której znają się pieniądze na zakup nowych składów i wagonów. Środki dla Kolei Mazowieckich chce też zdobyć marszałek województwa mazowieckiego, któremu spółka podlega. Impulsy wyprodukowała firma Newag, która ma zakłady w Nowym Sączu oraz w Gliwicach. Nowe składy mogą rozwijać prędkość do 160 kilometrów na godzinę.
PAP / Leszek Szymaski
4 Koleje Mazowieckie to pierwsza w Polsce samorządowa spółka przewozowa. 10 lat temu wydzielała się z Przewozów Regionalnych rozpoczęła działalność na własny rachunek. Początkowo tabor stanowiły stare pociągi należące niegdyś do poprzedniego przewoźnika. Dziś nowe pociągi i wagony stanowią jedną trzecią całego taboru. Spółka planuje jednak kolejne zakupy. Pomocna może być nowa perspektywa unijna, dzięki której znają się pieniądze na zakup nowych składów i wagonów. Środki dla Kolei Mazowieckich chce też zdobyć marszałek województwa mazowieckiego, któremu spółka podlega. Impulsy wyprodukowała firma Newag, która ma zakłady w Nowym Sączu oraz w Gliwicach. Nowe składy mogą rozwijać prędkość do 160 kilometrów na godzinę.
PAP / Leszek Szymaski
5 Koleje Mazowieckie to pierwsza w Polsce samorządowa spółka przewozowa. 10 lat temu wydzielała się z Przewozów Regionalnych rozpoczęła działalność na własny rachunek. Początkowo tabor stanowiły stare pociągi należące niegdyś do poprzedniego przewoźnika. Dziś nowe pociągi i wagony stanowią jedną trzecią całego taboru. Spółka planuje jednak kolejne zakupy. Pomocna może być nowa perspektywa unijna, dzięki której znają się pieniądze na zakup nowych składów i wagonów. Środki dla Kolei Mazowieckich chce też zdobyć marszałek województwa mazowieckiego, któremu spółka podlega. Impulsy wyprodukowała firma Newag, która ma zakłady w Nowym Sączu oraz w Gliwicach. Nowe składy mogą rozwijać prędkość do 160 kilometrów na godzinę.
PAP / Leszek Szymaski
6 Koleje Mazowieckie to pierwsza w Polsce samorządowa spółka przewozowa. 10 lat temu wydzielała się z Przewozów Regionalnych rozpoczęła działalność na własny rachunek. Początkowo tabor stanowiły stare pociągi należące niegdyś do poprzedniego przewoźnika. Dziś nowe pociągi i wagony stanowią jedną trzecią całego taboru. Spółka planuje jednak kolejne zakupy. Pomocna może być nowa perspektywa unijna, dzięki której znają się pieniądze na zakup nowych składów i wagonów. Środki dla Kolei Mazowieckich chce też zdobyć marszałek województwa mazowieckiego, któremu spółka podlega. Impulsy wyprodukowała firma Newag, która ma zakłady w Nowym Sączu oraz w Gliwicach. Nowe składy mogą rozwijać prędkość do 160 kilometrów na godzinę.
PAP / Leszek Szymaski
7 Koleje Mazowieckie to pierwsza w Polsce samorządowa spółka przewozowa. 10 lat temu wydzielała się z Przewozów Regionalnych rozpoczęła działalność na własny rachunek. Początkowo tabor stanowiły stare pociągi należące niegdyś do poprzedniego przewoźnika. Dziś nowe pociągi i wagony stanowią jedną trzecią całego taboru. Spółka planuje jednak kolejne zakupy. Pomocna może być nowa perspektywa unijna, dzięki której znają się pieniądze na zakup nowych składów i wagonów. Środki dla Kolei Mazowieckich chce też zdobyć marszałek województwa mazowieckiego, któremu spółka podlega. Impulsy wyprodukowała firma Newag, która ma zakłady w Nowym Sączu oraz w Gliwicach. Nowe składy mogą rozwijać prędkość do 160 kilometrów na godzinę.
PAP / Leszek Szymaski