- Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów przyznał nam rację. Stwierdził, że zapisy, w umowie ubezpieczenia były niekorzystne dla klientów banku - podkreśla prawnik Krzysztof Jaworski, reprezentujący poszkodowanych. Chodziło o takie rozwiązania, w których płatnikiem ubezpieczenia był kredytobiorca, a uposażonym - bank.
Reklama
Pierwsza rozprawa już w nowym roku, ale klienci wciąż mogą jeszcze przyłączać się do pozwu zbiorowego.
Z kolei podpisujący umowy z bankiem powinni sprawdzać ich zapisy w Rejestrze Klauzul Niedozwolonych na stronie UOKIK.
CZYTAJ TAKŻE: Wyłom w systemie kredytowym? Sąd w Szczecinie podważył instytucję przewalutowania >>>
Komentarze (6)
Pokaż:
NajnowszePopularneNajstarszeChwalisz Getin.. znany z przekrętów. Getin znany z przegranych spraw sądowych. Tylko samobójcy tam coś załatwiają. C.A. NIE ma takiego 'standardu'. Zmyślasz fanaberie o C.A.i ich ''patrzenia'' na Klientów. W Getin jesteś klient do oskubania. Wmówienia NIEkorzystnych lokat klientom było CELEM Getin... Te 99 % Getin, to ci co okradli klientów, proponują Klientom NIEKORZYSTNE lokaty ?!? ""Profesjonalizm'' Getin poznać po wypowiedzi troglodytów typu '~maja, ~były klijent (z błędem). Itp.
Chwalisz Getin… znany z przekrętów. Getin znany z przegranych spraw sądowych. Tylko samobójcy tam coś załatwiają. C.A. NIE ma takiego 'standardu'. Zmyślasz fanaberie o C.A. i ich ''patrzenie'' na Klientów. W Getin jesteś klient do oskubania. Wmówienia NIEkorzystnych lokat klientom było CELEM Getin... Te 99 % Getin, to ci co oszukali klientów, proponując Klientom NIEKORZYSTNE lokaty ?!? ‘’Profesjonalizm’’ Getin poznać po wypowiedzi troglodytów typu '~maja, ~były klijent (z błędem).’ Itp.