Przedwyborczy pomysł rządu: 400 zł zapomogi dla biednego emeryta

| Aktualizacja:

To ma być jednorazowy dodatek. Jego kwota będzie zależała od wysokości emerytury bądź renty. Do wypłaty może dojść jeszcze przed wyborami.

wróć do artykułu
  • ~zmierzch
    (2015-06-23 07:25)
    Już nic Wam nie POmoże, końcówka przy żłobie. Rozpaczliwe drgawki kłamców.
  • ~bbb
    (2015-06-23 07:32)
    oto , w ten sposob emerytow maja w d..., wlasciwie , to dobrze , bo szybciej kopna w kalendarz i problem z glowy , dla zamydlenia oczu dostana 5 zl POdwyzki , co skoni ich do dalszego chodzenia PO smietnikach , no ale taki klimat mamy !!
  • ~pol anka
    (2015-06-23 07:44)
    tylko podwyższenie kwoty wolnej od podatku gwarantuje pewne, stałe podwyższenie świadczenia. Kwota wolna od podatku mogłaby wynosić netto minimum socjalne pomnożone przez 12 mcy.
  • ~Robnad
    (2015-06-23 07:55)
    jednorazowy, i to za rok.
    najlepiej w bilonie, w worku i samemu PO odbiór.
    wrzuci sobie taki jeden z drugim na plecy, ugnie się od dobrobytu., a na samą myśl o tym już pełznie do lokalu wyborczego ustawić się w kolejkę z POparciem.
  • ~mka
    (2015-06-23 07:59)
    A PIS dołoży im po 2000 zł. i będzie jak w raju!!!
  • ~Krzysztof Kornatowicz
    (2015-06-23 08:08)
    Przecież mafia polityczna i sprostytuowane media zapewniały nas , że w Polsce nie ma biedy ! Że w Polsce jest wolność i żyją szczęśliwi ludzie ! To komu banda polityczna na 5 min. przed wyborami chce pomagać , żeby się przypodobać ?
  • ~Wiesio13 bicz na PISmatołki
    (2015-06-23 08:21)
    Co wam nie pasi PIS matolki ?
    Lepiej budowac autostrady dla Polski
    niz ulec rydzykowi jak PIS i prezes szczerboslaw...
    futrowac rydzyka dziesiatkami milionow z kasy panstwowej...!!
    i jeszcze mu doooope lizac !!
  • ~Wiesio13 bicz na PISmatołki
    (2015-06-23 08:22)
    PIS i Ojciec Swiety Jaroslaw Zawsze Dziewica dozywotni prezes !
    Ta Zawsze Dziewica nigdy nie mial,nie ma i nie bedzie mial nic konkretnego i konstruktywnego dla Polski do powiedzenia.
    On chce tylko i wylacznie WLADZY i tylko to sie liczy,reszte ( lacznie z Polska i narodem)
    to on ma gleboko w doopie.

    Niech Szydlo odpowie konkretnie na jedno pytanie: skad wezmie pieniadze na realizacje obietnic Dudy, które uznala za wlasne. Na pierwszy ogien ma isc obnizenie wieku emerytalnego, 500 zl na dziecko i podniesienie kwoty wolnej od podatku. Gdybysmy mieli kompetentnych dziennikarzy, to oni przycisneliby w tej sprawie najpierw Dude, teraz Szydlo, i nie dali im sie wykpic lgarstwami, ze dziesiatki miliardów (a w ciagu 5 lat 300 mld) da sie sciagnac od banków
    i hipermarketów, w dodatku bezbolesnie dla ich klientów...tylko kretyn i wyborca PIS ciemny lud w to wierzy !
    Jak ceny w Biedrace poszybuja w gore bo PIS oblozy podatkiem.
    ...wtedy bedzie za pozno !!
  • ~emeryt
    (2015-06-23 08:25)
    emerytura najnizsza = najnizsza pensja to jest rozwiązanie na które czekamy wiek 67 ok.przyjac socjalny model który obowiazuje w Niemczech
  • ~Wiesio13 bicz na PISmatołki
    (2015-06-23 08:27)
    Najgorsza polska choroba:
    KLER-OZA.
    Rydzyk...zadowolony...juz liczy nowe miliony ktore mu PIS przekaze jak wtedy gdy pladrowali dla niego panstwowa kase .
    Pracuj na PIS i kler + rydzyka oszusta !

    Alleluja i do przodu powiedzial mentor do narodu z Torunia kradnac
    880 milionow zl ze zbiorki na Stocznie Gdanska !

    Rydzyk powinien byc przesluchany na okolicznosc retransmisji Radia M... przez rosyjskie wojskowe stacje! Latwosc z jaka zalatwil sprawe- sugerowala jego b. dobre "uklady" z KGB.
    Reszte sobie durne wolaki dopowiedzcie
  • ~VIS
    (2015-06-23 08:31)
    Nie dajcie się nabrać to koniec PO przez lata nic nie robili i nagle przyszło oswiecenie
  • ~Leon powiedział
    (2015-06-23 08:31)
    Glówny zlodziej to w Toruniu drugi na Zoliborzu chroniony
    jest bo bardzo cenny ''zbawiciel'' cnot po 60.
    PiSiory "uczciwi" dopóki sie ich nie zlapie.A jak sie ich juz trzyma za lape
    ,to wypieraja sie,ze to ich lapa.A poza tym przeciez Dr.Prawa nie musi znac prawa,
    zwlaszcza,ze byl bibliotekarzem,starszym,jak sam podkreslil.
    tak "walczyl" za komuny w biblotece...
  • ~dddddddd
    (2015-06-23 08:32)
    Smiech,przez 10 lat tylko kradli a teraz jacy dobrotliwi ale tylko w słowach,na śmietnik z nimi.
  • ~bum-bum
    (2015-06-23 08:32)
    To tylko sztuczki propagandowe koalicji żeby omamić wyborców i wygrać wybory..
  • ~WYBORCA
    (2015-06-23 08:33)
    JAK WIDAĆ KOPACZKA CHCE KUPOWAĆ WYBORCÓW.TO ZWYKŁE ZŁODZIEJSTWO.kTO TĘ BABĘ UPOWAŻNIŁ DO TAKIEGO ROZDAWNICTWA.
  • ~m
    (2015-06-23 08:34)
    Platforma banksterów. Petru zakłada partię będącą jawną ekspozyturą interesów finansowej oligarchii i generalnie - wielkiego biznesu PO to chazarskie przybłedy i umieją tylko straszyć PISem PO,SLD itp to sami zlodzieje ,oszuści i klamcy a OBCA Kopaczto przejżysty przyklad zła i klamstwa
  • ~m
    (2015-06-23 08:34)
    Platforma banksterów. Petru zakłada partię będącą jawną ekspozyturą interesów finansowej oligarchii i generalnie - wielkiego biznesu PO to chazarskie przybłedy i umieją tylko straszyć PISem PO,SLD itp to sami zlodzieje ,oszuści i klamcy a OBCA Kopaczto przejżysty przyklad zła i klamstwa to suka
  • ~ccc
    (2015-06-23 08:42)
    stać was tylko na idiotyczne komentaze a sami nic nie umiecie do roboty
  • ~Jamci
    (2015-06-23 08:43)
    Przedwyborczy pomysł...To wygląda na ciut zawoalowaną próbę kupienia pewnej liczby głosów. Wg mnie NIE POMOZE JUZ NIC. Pożyjemy, zagłosujemy i zobaczymy.
  • ~Baczny Obserwator
    (2015-06-23 08:47)
    Jak widać z wypowiedzi dużo jeszcze mamy ludzi z rodzin przywieźionych po wojnie przez NKWD, kórzy nie mogą się pogodzić że Polacy dochodzą do głosu we własnej Ojczyżnie.












    ionych przez NKWD

Może zainteresować Cię też: