Jakość obsługi Klienta w NOM

artykuł sponsorowany
2013-01-28 13:01 | Aktualizacja: 13:50

Czym konkurować na wypełnionym niemal po brzegi operatorami rynku telekomunikacyjnym? Oferty są obecnie tak już do siebie zbliżone zawartością, że zaczyna coraz bardziej liczyć się jakość obsługi klienta. I to szeroko rozumianej: od pierwszego kontaktu, po jak najlepsze kontakty posprzedażowe. Można by dodać - wreszcie zaczyna się liczyć przede wszystkim jakość.




Doskonale rozumie to NOM (Niezależny Operator Międzystrefowy) – firma telekomunikacyjna, działająca od 1999 r. i specjalizująca się w telefonii stacjonarnej skierowanej do mniejszych firm i masowego odbiorcy.

Wielką burzę wywoływali jeszcze niedawno nieuczciwi handlowcy, w najrozmaitszy sposób starający się przekonać klienta do podpisania umowy z innym niż Telekomunikacja Polska (obecnie Orange) operatorem.

To właśnie NOM jako pierwszy alternatywny operator podjął działania przeciwko nieuczciwym praktykom, uruchamiając program “Razem stajemy się lepsi”. Na stronie internetowej odpowiada na najczęściej zadawane pytania, dając jednocześnie możliwość kontaktu i zgłaszania problemów. Co ważne, proces sprzedaży jest kontrolowany przez Call Center NOM w ramach telefonicznej weryfikacji umów zawartych przez partnerów handlowych NOM.

Chyba każdy, kto korzysta z usług firm telekomunikacyjnych, spotkał się z trudnościami w dodzwonieniu się do call center, z nie zawsze kompetentnymi konsultantami, z uzyskaniem pomocy technicznej czy ze złożeniem reklamacji. Firmie NOM jako z jednej nielicznych firm skutecznie udaje się minimalizować te wszystkie problemy,  dzięki inwestycjom w nowoczesne systemy Call Centerowe, ale przede wszystkim dzięki inwestycjom w pracowników. Profesjonalni, wyszkoleni i pomocni konsultanci to wizytówka Call Center NOM. Każde zgłoszenie jest przez nich rejestrowane w systemie – każde, nie tylko przekazane telefonicznie. Reklamacje można bowiem składać także ustnie, mailem, faksem lub pocztą. W ubiegłym roku skargi złożyło niewiele ponad 2 procent abonentów NOM.
Aby jednak obsługiwany klient był w pełni zadowolony, potrzebna jest odpowiednio skrojona na miarę każdego klienta indywidualnego czy firmowego oferta.

Co proponuje NOM?

Ot, choćby proste i przejrzyste plany taryfowe dla klientów indywidualnych i najtańszy na rynku plan taryfowy dla firm. Do tego niskie stawki za połączenia stacjonarne, z sieciami komórkowymi, a także możliwość wykorzystania dodatkowych pakietów, dzięki którym rachunki za telefon stają się jeszcze niższe.

Patrząc na te wszystkie działania z perspektywy kilku miesięcy od uruchomienia programu „Razem stajemy się lepsi”, można powiedzieć, że należałoby sobie życzyć, by za przykładem NOM poszły inne firmy telekomunikacyjne.






Źródło: Artykuł sponsorowany

Prognoza pogody i program TV