Axel Springer inwestuje nie tylko w tygodniki ("Newsweek" czy "Pani domu), miesięczniki ("Forbes" czy "Olivia"), dzienniki ("Dziennik", "Fakt") czy internet (dziennik.pl). Teraz czas na telewizję. W weekend wydawca podpisał umowę na zakup 25,1 proc,. akcji Telewizji Polsat SA. Cena pakietu wynosi 250 mln euro. Jak poinformował koncern w specjalnym komunikacie, do końca roku 2008 może zostać podwyższona o kolejnych 50 mln euro, jeśli wzrośnie wartość nowo utworzonej spółki.

Axel Springer rozwija się niezwykle dynamicznie. W tym roku uruchomił już nową opiniotwórczą gazetę "Dziennik”, a siedem miesięcy później jej portal internetowy - dziennik.pl, który właśnie czytacie.

Wydawnictwo zbiera laury za wprowadzane na rynek tytuły. Został uhonorowany mianem Wydawcy Roku 2006, nagrody przyznawanej przez tygodnik branżowy „Media&Marketing Polska” za powołanie do życia "Dziennika”. Tytułem tym wyróżniono zasługi Axela Springera nie po raz pierwszy. Wydawcą Roku został on także w 2001 roku, wówczas w uznaniu za osiągnięcia na rynku czasopism.