W efekcie w przypadku naszej karty klient oprócz 2-proc. rabatu na zakupy w Tesco może również skorzystać ze zniżek od 5 do 30 proc. w 1500 innych placówek usługowych i handlowych. Jednak mimo otwarcia kart na płatności w każdym punkcie honorującym plastikowe pieniądze niewiele zmienił się jeden z ich podstawowych atutów, czyli konkurencyjne koszty obsługi.

Reklama

Wynika to m.in. z niskiego kosztu pozyskania klienta, który właściwie decyduje się na kartę przy okazji wizyty w sklepie. Jednocześnie starania sieci handlowych, aby zapewnić sobie lojalność i częste wizyty klienta sprawiają, że oferuje się posiadaczom kart supermarketowych wiele korzystnych rozwiązań.

Np. transakcje w Tesco można rozłożyć bez prowizji na 5 lub 10 bezodsetkowych rat. Płacący kartą raz w miesiącu dostają też prezenty lub wysokie zniżki na wybrane artykuły. Teraz mamy też specjalną niespodziankę dla osób, które chciałyby mieć naszą kartę - bon zakupowy o wartości 50 zł.