Prezes Juszkiewicz, cytowana przez portalspozywyczy.pl. uważa, że optymizm konsumencki spada z powodu nadchodzącej drugiej fali kryzysu. Po prostu robią oni ostrożniejsze zakupy. Dość dobrą pozycję handlu w obliczu kryzysu można wytłumaczyć tym, że nie jesteśmy tak mocno narażeni na turbulencje z zewnątrz - mówi prezes Renata Juszkiewicz. Handel powinien zachować podobny poziom sprzedaży jak w kryzysie 2008 roku.
Sprzedaż w sieciach utrzymuje się na stabilnym poziomie, choć widoczny jest spadek optymizmu wśród konsumentów - uważa Renata Juszkiewicz, prezes Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji. Jej zdaniem, przy ewentualnym spowolnieniu gospodarczym i kryzysie w Europie sprzedaż w sieciach powinna utrzymać się na poziomie podobnym jak w kryzysowym 2009 roku - informuje portalspozywyczy.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama