Markafoni zadebiutuje na polskim rynku we wrześniu br. To internetowy klub zakupowy o ogólnoświatowym zasięgu, który zastąpi funkcjonujący od ponad 2 lat BuyVIP Polska. Serwis powstał w 2008 roku i obecnie prowadzi działalność w Turcji, Australii, Grecji, Korei Południowej i na Ukrainie, gromadząc ponad 6,5 mln klubowiczów. Podobnie, jak w przypadku BayVIP, oferta Markafoni obejmuje markową odzież oraz stylowe akcesoria i wyposażenie domu. Jednak w odróżnieniu od BuyVIP, Marakfoni to przede wszystkim jakość za rozsądną cenę dla szerokiego, a nie ekskluzywnego grona odbiorców.
- Zmiana niesie ze sobą wiele korzyści dla naszych obecnych i przyszłych klientów. Podstawową i najbardziej zauważalną różnicą będzie zwiększenie asortymentu do ponad 1200 oryginalnych marek w cenach niższych nawet o 70% - przekonuje Szymon Bujalski, Dyrektor Zarządzający Markafoni Polska - Dzięki temu kupujący będą mieli dostęp do modnych produktów w bardzo atrakcyjnych cenach. Taka oferta powinna zaspokoić nawet najbardziej wymagających klubowiczów, którzy cenią sobie indywidualność, jakość i styl – dodaje Bujalski.
Klienci Markafoni zyskają nie tylko dostęp do szerszej, profesjonalnie przygotowanej oferty, ale otrzymają także wsparcie w postaci call center i wyspecjalizowanego zespołu konsultantów. W celu zwiększenia komfortu zakupów udoskonalone zostaną kanały i sposoby płatności, a nowy proces logistyczny dwukrotnie skróci czas bieżącej obsługi zamówień.
- Wprowadzenie nowej marki na rodzimy rynek to zawsze spore wyzwanie. Zamierzamy dotrzeć do większej ilości klientów, oferując jednocześnie wysoką jakość produktów i usług, z których był znany BuyVIP. Naszym celem jest bycie numerem jeden w Polsce wśród klubów zakupowych. Uważam, że mamy duże szanse, aby to osiągnąć, tym bardziej, że jesteśmy wspierani doświadczeniem i możliwościami Grupy Allegro, do której należy Markafoni - mówi Szymon Bujalski.
Sprzedaż w internetowych klubach zakupowych wciąż rośnie. Z punktu widzenia konsumentów istotnym elementem klubów jest przede wszystkim konkurencyjna cena markowych produktów, ale nie bez znaczenia pozostaje także łatwy dostęp do oferty oraz zasady sprzedaży porównywalne ze standardowymi sklepami w sieci.
Kluby zakupowe to ogólnoświatowy trend w e-commerce, który stanowi także atrakcyjny kanał dystrybucji dla producentów i przedstawicieli marek. Za proces rebrandingu marki odpowiada dział marketingu BuyVIP Polska oraz agencja kreatywna GPD.
Markafoni jest jednym z wiodących klubów zakupowych na świecie, którego oddziały funkcjonują w Australii, Grecji, Turcji, Korei Południowej i na Ukrainie – od września także w Polsce. Powstał w lipcu 2008 roku i obecnie skupia ponad 6,5 mln klubowiczów, którzy mogą nabyć markową odzież, kosmetyki, wyposażenie wnętrz oraz stylowe akcesoria taniej nawet o 70%. W swojej ofercie serwis posiada produkty ponad 1200 marek, również takich, które nie są dostępne w Polsce w tradycyjnym handlu. Markafoni Polska jest częścią Grupy Allegro.