Umowa między bankiem a PZPN przewiduje, że podczas meczu reklamy banku są pokazywane przez prawie 8 minut. Wyświetlane są na stadionie i w telewizyjnych reklamach. Teraz ten czas dostaną organizacje dobroczynne - obiecuje bank w komunikacie na swej stronie internetowej.
>>>Reprezentacja się sypie. Sponsorzy uciekają
Mało, że instytucja odda swój czas, to jeszcze pomoże przygotować reklamy. "Bank pokryje wszystkie koszty wyprodukowania baneru, który posłuży promocji programów i działań na rzecz niepełnosprawnych realizowanych przez organizację wybraną przez bank" - głosi komunikat.
Organizacje, któe chcą skorzystać z oferty WBK powinny przysłać swoje propozycje na adres fundacja@bzwbk.pl do 4 listopada 2009 roku. Potem zarząd Fundacji wybierze najlepszą propozycję. W ten sposób na sporze między PZPN a kibicami, skorzystają niepełnosprawni. Bo to właśnie po bojkocie meczu ze Słowacją sponsorzy zaczęli wycofywać się z umów z PZPN