W najbliższych miesiącach szykuje się reklamowa wojna między firmami ubezpieczeniowymi. Największe będą kampanie ubezpieczycieli sprzedających polisy przez telefon i internet. W ubiegłym tygodniu z mocną kampanią swoich produktów ruszyła Aviva, trwają też kampanie promocyjne Axy i Liberty, a reklam firm ubezpieczeniowych będzie w mediach jeszcze więcej.
"W tym tygodniu rozpoczynamy nową kampanię telewizyjną" - zapowiada Damian Ziąber, rzecznik Link4, największy operator ubezpieczeń direct. Dodaje, że jego firma jesienią będzie bardziej aktywna na rynku reklamy niż do tej pory. To efekt działań nowego udziałowca firmy brytyjskiego ubezpieczyciela RSA, który zamierza zwiększyć teraz aktywność reklamową firmy.
"Jesienią czeka nas bój Axy Direct, Avivy Direct i Liberty Direct. Wszystkie działają około dwóch lat i na razie nie mają nawet szans na zbliżenie się do pułapu rentowności. Coś z tym muszą zrobić – mówi Marcin Z. Broda z firmy Ogma, monitorującej rynek ubezpieczeniowy. Przewiduje, że towarzystwa będą musiały ostrzej rywalizować o klientów, bo to dla nich być albo nie być.
Więcej informacji: Jesienią ubezpieczyciele zaleją rynek reklamami
p