Oddziały z kompetentną obsługą, użyteczny serwis w sieci i infolinia, która szybko i fachowo odpowie na pytania – tego oczekują Polacy po bankach, z których usług korzystają.

Reklama

Najlepiej w tej konkurencji wypada Alior Bank – wynika z rankingu DGP. Ranking łączy ze sobą ocenę ekspercką, którą przeprowadziła w listopadzie firma doradztwa finansowego Expander, i przeprowadzone przez CBM Indicator badanie preferencji klientów. Kolejne miejsca zajęły Lukas Bank i mBank.

Eksperci wyróżnili także Eurobank za najbliższą klientowi sieć oddziałów, Volkswagen Bank direct za najsprawniej działającą infolinię, mBank za najlepszą stronę internetową i system transakcyjny. Polacy najczęściej polecają innym mBank. „Bank bliski klientowi to taki, który troszczy się o osobę korzystającą z tradycyjnej bankowości, ma użyteczny serwis dla osób korzystających z bankowości elektronicznej i sprawną infolinię” - mówi Katarzyna Siwek, ekspert rynku bankowego i inicjatorka rankingu Bank najbliższy klientowi.

Więcej informacji: Alior Bank to bank najbliższy klientowi