Koncepcja nagród MIXX („Marketing and Interactive Excellence”) została rozwinięta przezamerykański oddział IAB i funkcjonuje w USA z powodzeniem od 2005 roku. Nagrody MIXX przyznawane są dla twórców najlepszych interaktywnych kampanii reklamowych roku.

>>>Zarejestruj się w konkursie

Profesjonalne jury, w skład którego wchodzą eksperci od reklamy, marketingu i internetu oraz marketerzy oceniać będzie wszystkie części kampanii. Począwszy od strategii i kreacji, poprzez wybór mediów, aż po efektywność i ROI.

Założeniem polskich nagród MIXX jest wyłonienie i nagrodzenie kampanii interaktywnych, którezaskakiwały formą - były połączeniem kreatywności i efektywności. Celem konkursu jestzaprezentowanie najciekawszych rozwiązań kreatywnych oraz ich twórców marketerom zewszystkich dziedzin gospodarki. A wyróżnione kampanie mają być swego rodzaju inspiracją dla wszystkich na co dzień zajmujących się reklamą w sieci.

>>>Więcej o nagrodach

Tegoroczny konkurs MIXX będzie promowany wśród patronów. Kampania banerowa, mailingowa i prasowa zostały zaplanowane na przełomie sierpnia i września. Zgłoszenia jak również głosowanie odbędzie się również w tym roku z wykorzystaniem systemu zewnętrznego do głosowania firmy Cadera. Audytorem konkursu jest firma PricewaterhouseCoopers. Wyniki zostaną zaprezentowane na uroczystej gali 4 listopada w Tetrze Capitol w Warszawie.