Inne / Michal Warda Dorota Kaszuba

Na początku roku związałam się z firmą oferującą innowacyjne gadżety reklamowe wysokiej jakości. Za jakością tych produktów stała odpowiednio wysoka cena. Zainteresowanie wokół nich było bardzo duże, ale niestety często spotykałam się z opiniami, że klient potrzebuje gadżetów tanich i niekoniecznie dobrej jakości. W konsekwencji wybierali produkt tandetny stawiając na niską cenę. Z przykrością muszę stwierdzić, że jest to bardzo często popełniany błąd przez wiele polskich firm. Jeżeli zależy nam, żeby zaistnieć w branży jako rzetelny i godny zaufania partner musimy naszych potencjalnych klientów obdarować gadżetem na wysokim poziomie.

Reklama

Aby nakłonić klienta do kupna oferowanego towaru lub usługi należy zadbać o to, aby nasza marka budziła pozytywne skojarzenia. Według psychologów zasada tego typu skojarzeń wpływa na to czy firma będzie lubiana przez kontrahentów czy też nie a co za tym idzie czy będą korzystać z naszych usług. Trzeba pamiętać, że ofiarowując gadżet lub częstując cukierkiem z logo naszej firmy wręczamy klientowi swoją wizytówkę, w związku z czym jakość tej wizytówki wpływa na postrzeganie reklamowanej na niej firmy. Dlatego przy doborze artykułów reklamowych warto wybierać takie, które budzą w odbiorcy pozytywne emocję przenoszone na naszą firmę.

Jeżeli zdecydujemy się na zakup słodyczy reklamowych musimy pamiętać, że jedzenie to bardzo delikatna sfera i przy wyborze dostawcy musimy w szczególności zapoznać się z jakością oferowanych łakoci. Osoba poczęstowana „byle czym” może poczuć się wręcz urażona co negatywnie odbije się na wizerunku firmy. Jeżeli jednak firma ma ograniczony budżet lepiej kupić mniej, ale lepszej jakości niż kupować więcej niesmacznych i tandetnych wyrobów. W psychologii reklamy mówi się o „Technice obiadu”, według której ludzie bardziej lubią drugą osobę lub obiekty spotykane właśnie przy jedzeniu. Każdy z doświadczenia wie, że chętniej kupuje produkty i korzysta z usług firm, które darzymy sympatią.

Reklama

O skuteczności tej metody mogłam przekonać się osobiście odwiedzając targi mieszkaniowe w poszukiwaniu dla siebie idealnego mieszkania. Uwagę moją przykuła firma developerska, która podczas rozmowy o ofercie poczęstowała mnie krówką reklamową ze swoim logo. Cukierek ten był naprawdę wyjątkowy w smaku, mleczny, świeży, ciągnący - takich krówek nie kupi się w sklepie. Po powrocie z targów przejrzałam całą ofertę umieszczoną na stronie internetowej owego developera. Smaku tych krówek długo nie mogłam zapomnieć, dlatego dotarłam do firmy, która wyprodukowała właśnie te wyjątkowe krówki reklamowe – produkt jest bowiem naprawdę godny polecenia.

Firma Cukierki Reklamowe Konstancja Dołęga- Dołęgowska z Milanówka to producent tzw. Ciągutki Mlecznej. Właścicielka firmy kontynuuje rodzinną tradycję i krówki produkuję według receptury z 1921 roku. Produkcja jest na najwyższym poziomie dzięki czemu cukierki są najwyższej jakości. Krówki Pani Konstancji trafiają do wielu znanych firm w całym kraju i zagranicą. Jest to dostawca produktu reklamowego, który pozostaje długo w pamięci. Kontrahent poczęstowany takim łakociem rozsmakuje się w ich smaku kojarząc chwilę zapomnienia z firmą reklamującą się na etykiecie. To właśnie dzięki wysokiej jakości produkt ten świetnie spełnia funkcję reklamową. Dlatego warto zainwestować w gadżety a przede wszystkim w słodycze reklamowe, które sami chcielibyśmy otrzymać i cieszyć się z ich korzystania i jedzenia.

p