Program lojalnościowy jest teraz modyfikowany. Prawdopodobnie będziemy go robić siłami wewnętrznymi spółki. Nie rezygnujemy z programu lojalnościowego, ale musieliśmy zmodyfikować jego założenia ze względu na sytuację finansową spółki związaną z wysokimi cenami energii - powiedział Gontarz. Musimy pewne rzeczy zoptymalizować, ale nie rezygnujemy z programu lojalnościowego jako takiego - dodał. Gontarz przekazał, że przez kilka najbliższych miesięcy prowadzone będą analizy dotyczące wprowadzenia programu lojalnościowego.

Reklama

Program zapowiedziano w ubiegłym roku

W październiku ubiegłego roku PKP Intercity informowało, że założenia dla programu lojalnościowego przewidują, aby był to system, w którym pasażerowie mogliby wymieniać gromadzone punkty na tańsze przejazdy, czyli upust przy zakupie biletu, bądź na nagrody rzeczowe.

Reklama

PKP Intercity to największy polski operator kolejowy, który zapewnia komunikację pomiędzy dużymi miastami oraz popularnymi ośrodkami turystycznymi w kraju, a także umożliwia podróżowanie po Europie. W 2022 r. z usług przewoźnika skorzystało prawie 60 mln pasażerów. W ramach rozszerzonej strategii inwestycyjnej "PKP Intercity – Kolej Dużych Inwestycji" do 2030 roku spółka przeznaczy 27 mld zł na nowoczesny tabor oraz stacje postojowe.

autor: Łukasz Pawłowski