Zdecydowaliśmy się wejść na polski rynek ze względu na jego atrakcyjną infrastrukturę, stabilność gospodarczą, kapitał ludzki i potencjał gospodarczy. Jesteśmy przekonani, że klienci z Polski docenią nasz model biznesowy, tak jak doceniają go nasi klienci z innych europejskich krajów. Odnieśliśmy wielki sukces dzięki naszej wyjątkowej formule: oferujemy klientom szeroki i zaskakujący asortyment oraz najniższe ceny. Jednak mimo niskich cen nie idziemy na ustępstwa, gdy chodzi o jakość naszych produktów. Klienci cenią sobie właśnie takie podejście - powiedział dyrektor generalny Action Sander van der Laan, cytowany w komunikacie.

Reklama

Plany spółki na najbliższe miesiące zakładają uruchomienie kolejnych lokalizacji w Głogowie, Świdnicy, Wałbrzychu i Lubaniu. W każdym z tych miejsc pod szyldem Action zostanie zatrudnionych średnio 20 osób, podano również.

W 2016 r. wartość sprzedaży w Action sięgnęła 2,7 mld euro, firma zaś nieustannie się rozwija. W tym roku otworzono tysięczny sklep Action w Europie oraz uruchomiono piąte centrum dystrybucyjne sieci. W 2018 r. powstanie szóste centrum dystrybucyjne, które znajdzie się w północnych Niemczech - czytamy dalej.

Action to szybko rozwijająca się międzynarodowa sieć dyskontów z artykułami nieżywnościowymi, w ramach której powstało 1 000 sklepów w Holandii, Belgii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Austrii i Polsce. Action zatrudnia ponad 38 000 ludzi. W 2016 r. wartość sprzedaży w Action sięgnęła 2,7 mld euro.
Reklama