Najbardziej inspirująca konferencja marketingowa - Forum IAB 2012 - zakończona. Hasłem tegorocznej konferencji było "Adaptive Marketing. Adaptive Enterprise". W ciągu dwóch dni na wydarzeniu zjawiło się łącznie 67 prelegentów. To jeden z największych tego typu eventów w tej części Europy.

Reklama

Forum IAB to cykliczna konferencja organizowana przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Każdego roku w ciągu dwóch dni trwania wydarzenie gości światowej sławy prelegentów. Speakerami Forum IAB 2012 byli Nick Sohnemann (TrendONE) oraz Bruce Dickinson, lider Iron Maiden, pilot oraz biznesmen w jednej osobie.

Kilka danych na temat Forum IAB 2012: na konferencję przybyło niemal 1000 osób, na konferencji pojawiło się 111 marketerów, co 3 z nich zajmuje kluczowe dyrektorskie stanowisko. Do tego przez Forum przewinęło się 67 prelegentów. Konferencje odbywały się łącznie na 4 salach.

Sama konferencja miała 10 sponsorów głównych (TreadeDoubler, Media Contacts, OMD, Biuro Reklamy Grupa Allegro i GG Network, OS3 Group, Next Innovation, NetAffiliation, ClickAd, Onet oraz YetiPay).

Tegoroczna odsłona Forum to już szósta jej edycja.

Forum IAB 2012 jest wyjątkowe. Po raz pierwszy zaprosiliśmy gwiazdę światowego formatu, rozpoznawaną także wśród osób spoza „marketingowego światka”. Mamy nadzieję, że prezentacja Bruce’a Dickinsona spodobała się do gustu uczestnikom - powiedział Jarosław Sobolewski, dyrektor generalny IAB Polska.

Drugą nowością było nakierowanie na marketerów. Zaprosiliśmy przedstawicieli działów marketingu największych podmiotów prowadzących działania marketingowe w Sieci. Naszym nadrzędnym celem jest kontynuacja tego trendu w kolejnych edycjach Forum - dodał Sobolewski.