W dniach 3-4 listopada br. w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbyła się największa konferencja e-marketingowa w naszym kraju. W ciągu dwóch dni imprezy, FORUM IAB odwiedziło ponad 1000 uczestników a prelekcje wygłosiło 12 uznanych ekspertów z zagranicy oraz blisko 50 prelegentów z czołowych firm branż interaktywnej w Polsce. Gościem honorowym FORUM IAB 2010 był Wicepremier i Minister Gospodarki Waldemar Pawlak.

Reklama

Organizowana przez IAB Polska czwarta edycja konferencji FORUM IAB była największym polskim wydarzeniem w całości poświęconym marketingowi w Internecie. Konferencja skupiła wszystkich zainteresowanych najnowszymi trendami cyfrowego świata, największych reklamodawców oraz przedstawicieli branży internetowej z kraju i ze świata.

W pierwszym, międzynarodowym dniu konferencji swoje prelekcje wygłosili: Mike Walsh – światowy autorytet i key speaker w tematach związanych z cyfrową przyszłością, Kaiser Kuo - International Communication Director, Baidu.com, Chiny, Chris Dobson - Executive VP and General Manager Global Ad Sales, BBC, Global ,Laurent Delaporte - Vice President, Microsoft Advertising, EMEA, Seth Godin (na żywo z Nowego Jorku) – najbardziej poczytny bloger świata!, autor kilkunastu światowych bestsellerów na temat nowoczesnego marketingu, Blake Chandlee - Vice President, Facebook, Europa, Mark Cowan - Emerging Markets EMEA, Facebook, Carlo Campos - Director of Innovation Media Consulting Group, Hiszpania, Agnès Alazard-Rool - Sales Director, auFeminin.com, Europa, Roberto Ruju - Business Development Director, AdMob, Wielka Brytania, Barry Bedford - Director of Product Development EMEA, EyeWonder.

W drugim dniu konferencji w trzech salach Multikina Złote Tarasy zaprezentowali się czołowi przedstawiciele branży internetowej w Polsce. Wystąpienia były podzielone na trzy bloki tematyczne: marketing interaktywny, marketing interaktywny (case study) oraz IAB market trends & know how. Wśród krajowych prelegentów – czołowych ekspertów branży interaktywnej w Polsce, znalazł się także kolejny gość z zagranicy, Jean-Marc Noël z Trusted Shops GmbH.

Reklama

FORUM IAB 2010 przyciągnęło wszystkich, którzy zainteresowani są prowadzeniem skutecznych działań biznesowych online. Impreza była niepowtarzalną okazją, aby zaktualizować wiedzę na temat e-marketingu, poznać bieżące trendy i prawdopodobne scenariusze rozwoju e-biznesu w przyszłości, zarówno w kraju jak i w globalnej skali.