Szefowie Mobli zaproponowali aktorowi współpracę już kilka miesięcy temu. Choć wówczas wykorzystywana przez Mobli technologia była jeszcze w fazie testów, to gwiazdor bez wahania przystał na propozycję. Co więcej, teraz nawet zainwestował w stworzoną przez nich aplikację fotograficzno-społecznościową 4 mln dolarów.
"Nawiązaliśmy współpracę z DiCaprio ponieważ byliśmy pod wrażeniem jego wiedzy i zrozumienie dla brandingu i marketingu" - stwierdził szef Mobli, Moshiko Hogeg. Dodał także, iż słynny aktor ma pomóc w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy. A oczywiście wymiar marketingowy ma dla szefów Mobli bardzo duże znaczenie.
Aplikacja, w którą zainwestował DiCaprio, umożliwia przeglądanie zawartej na niej treści w różnych kontekstach np. muzycznym, modowym, kulinarnym. Ostatnio największą popularnością wśród jej użytkowników cieszy się oczywiście kontekst informacyjny.
Oprócz DiCaprio swoje konta mają tam już m.in. David Arquett i Paris Hilton. Dodatkowo wszystko wskazuje na to, że Mobli może pozyskiwać 10 tys. użytkowników dziennie. Wygląda zatem na to, że będzie to dla DiCaprio bardzo trafiona inwestycja.