Trwa boom na rynku myjni samochodowych. W minionym roku wzrósł on o 9 proc. W tym roku dynamika ta może sięgnąć niemal 10 proc. Choć nie ma oficjalnych statystyk dotyczących tej branży, eksperci szacują, że w całym 2009 roku myjnie mogły się pojawić nawet w ponad 300 nowych lokalizacjach. Wartość tych inwestycji wyniosła co najmniej 100 mln zł.
Z danych, jakie uzyskaliśmy od największych producentów i dystrybutorów myjni w Polsce wynika, że sprzedaż tego typu urządzeń w 2009 roku wzrosła o około 50 proc., a w niektórych przypadkach 100 proc. Część firm oferujących urządzenia dla myjni podwoiła obroty także w 2008 roku. Zdaniem ekspertów dobre wyniki sprzedaży w latach 2008–2009 to efekt boomu inwestycyjnego na tym rynku z lat 2006–2007.
Więcej informacji: Kryzys nie ima się myjni samochodowych
p