Biedronka wydała oświadczenie na temat karty Moja Biedronka.
Karta Moja Biedronka
Jest to komunikat dla osób biorących udział w jej programie lojalnościowym, zwłaszcza dla tych, którzy korzystają z fizycznej wersji. Sieć odpowiada na pytanie, co należy zrobić, gdy zgubimy kartę.
W przypadku utraty karty może zaistnieć sytuacja, w której osoba, która nieuczciwie znalazła naszą kartę, wykorzysta nasze spersonalizowane oferty promocyjne. Biedronka przestrzega przed takim zdarzeniem.
Co zrobić ze znalezioną kartą?
Interia Biznes zadał pytania co należy zrobić, gdy znajdziemy kartę Moja Biedronka. Biuro prasowe Biedronki odpowiedziało, że po pierwsze powinniśmy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta i postępować zgodnie z zaleceniami. Po drugie należy udać do kierownictwa najbliższej Biedronki i przekazać tam znalezioną kartę.
"W przypadku utraty lub znalezienia karty Moja Biedronka należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta (email: bok@biedronka.eu oraz tel. 800 080 010 lub 22 205 33 00) lub zwrócić ją osobie z kierownictwa najbliższego sklepu sieci Biedronka. W ten sposób zminimalizujemy ryzyko nieuprawnionego korzystania z rabatów przysługujących użytkownikom programu Moja Biedronka" - podano w komunikacie.