Jak poinformował BNP Paribas, 10 maja br. od godz. 22.00 do godz. 1.00 w nocy 11 maja br. strona internetowa tego banku będzie niedostępna ze względu na zaplanowane prace serwisowe. "Podczas przerwowej niedostępności będzie wyświetlona strona umożliwiająca przejście do systemów transakcyjnych" – wskazano.

Reklama

Nest Bank

Zgodnie z komunikatem Nest Bank, 6 maja br. w godz. 0.30 - 15.00 bankowość internetowa i aplikacja mobilna będą działać w trybie przyjmowania zleceń. Wyjaśniono, że możliwe będzie zalogowanie się do systemu, ale aktualny stan konta czy wykonanie przelewu będą dostępne po zakończeniu prac. Zwrócono uwagę, że w tym czasie niedostępne będzie: korzystanie z BLIKA i Visa Mobile, płatności w sklepie internetowym, korzystając z linka do płatności; potwierdzenie płatności za zakupy kartą w internecie przy użyciu bankowości elektronicznej; zlecenie ani otrzymanie przelewu natychmiastowego; doładowanie telefonu; zmienienie limitów płatności w bankowości elektronicznej; używanie saszetek (zasilenie, zmiana kwoty, usunięcie saszetki) czy zarządzanie celami oszczędnościowymi; otworzenie nowego konta czy złożenie wniosku m.in. o wydanie karty, 300+, 500+ (do systemu obsługi wniosków zapraszamy po zakończeniu prac).

Reklama
Reklama

Toyota Bank

Toyota Bank poinformował, iż w dniach od 6 maja br. od godziny 07:00 do godz. 22.00 następnego dnia odbędą się prace serwisowe w infrastrukturze technicznej banku. "W tym czasie mogą wystąpić utrudnienia w dostępie do Systemu Bankowości Elektronicznej, Autoryzacji płatności kartowych, Automatycznego Serwisu Telefonicznego, wyciągów oraz usług tzw. szybkich płatności" – przekazano. Dodano, że w sobotę 6 maja br. infolinia banku nie będzie dostępna.

Bank Ochrony Środowiska

Bank Ochrony Środowiska zakomunikował, że z powodu wykonywania prac serwisowych od 5 maja br., od godz. 22.00 do godz. 20.00 6 maja br., system i aplikacja mobilna BOŚBank24, usługa mojeID oraz TeleBOŚ będą niedostępne. Karty płatnicze mają w tym czasie działać w trybie offline. "Infolinia Banku będzie dostępna z ograniczoną funkcjonalnością" – podkreślono.

Velo Bank

O przerwie technicznej poinformował także Velo Bank. Ma ona potrwać od 23.30 5 maja br. do godz. 11.25 6 maja br. W tym czasie niemożliwe będzie logowanie do bankowości internetowej i mobilnej, korzystanie z BLIKA, a płatności online kartą mogą być utrudnione. Możliwe ma być wypłacanie i wpłacanie gotówki kartą z bankomatu oraz płacenie w sklepach stacjonarnych kartą płatniczą, zbliżeniowo telefonem lub zegarkiem czy opaską.

Alior Bank

Przerwę w działaniu serwisu zapowiedział również Alior Bank.

"Informujemy, że ze względu na prowadzone prace serwisowe od 6 maja 2023 roku (sobota) od godziny 08:00 do godziny 20:00 system inwestycyjny będzie niedostępny ze względu na zaplanowane prace serwisowe" – przekazano. "Od 09.05.2023 r. (wtorek), godz. 00:00 do godz. 01:00 Alior Online oraz Alior Mobile będą niedostępne ze względu na zaplanowane prace serwisowe - w tym przelewów, płatności BLIK i Płacę z Alior Bankiem. Prace te nie mają wpływu na transakcje kartowe i wypłaty z bankomatów" – dodano.

ING Bank Śląski

Zgodnie z komunikatem ING Banku Śląskiego, w nocy z soboty 6 maja br. na niedzielę 7 maja br. od północy do godz. 01.00 planowane są prace serwisowe. Wskazano, że w tym czasie mogą wystąpić chwilowe utrudnienia związane z m.in. płatnościami kartami w internecie z 3DSecure, aktywowaniem kart, zmianą limitów transakcyjnych i nadawaniem kodów PIN, zamawianiem kart płatniczych, wykonywaniem operacji na rachunku karty kredytowej, działaniem pożyczek oraz procesów sprzedażowych rachunków bieżących i oszczędnościowych, składaniem wniosków w Moim ING i na stronie ing.pl. "Dodatkowo mogą występować chwilowe problemy z realizacją transakcji kartami płatniczymi w bankomatach, wpłatomatach oraz terminalach płatniczych" – stwierdzono.

Santander

Santander Consumer Bank także poinformował o pracach serwisowych.

"W najbliższy wtorek w nocy (9 maja 2023 r.) w godzinach 22-23 przeprowadzimy prace serwisowe. W tym czasie nie będziesz mieć dostępu do aplikacji mobilnej oraz bankowości internetowej. Nie ma to wpływu na płatności kartami kredytowymi naszego banku" – wskazano.