"Wiemy, że napotykacie na trudności w płatnościach BLIKIEM. Intensywnie pracujemy, aby usługa działała bez zakłóceń. Przepraszamy za wszystkie niedogodności" - czytamy w poście na profilu Blika na Facebooku.

"Odnotowujemy czasowe problemy z realizacją transakcji. Intensywnie pracujemy nad tym, aby usługa działała bez zakłóceń" - czytamy dodatkowo we wpisie Blika na Twitterze.

Reklama

Problemy z płatnościami BLIKIEM zgłaszają klienci m.in. mBanku, ING i Millennium.

Problemy z Blikiem

"Od godziny 14:00 mamy problemy z działaniem usług opartych na kodach Blik. Nie działa generowanie i potwierdzanie kodów w aplikacji mobilnej Moje ING. Awaria ma źródło w problemach technicznych dostawcy tego rozwiązania - Polskiego Standardu Płatności - i obejmuje wszystkie banki korzystające z Blik. Prosimy, w miarę możliwości, o korzystanie z innych sposobów płatności, wpłat i wypłat z bankomatów. Specjaliści po stronie dostawcy usługi, Polskiego Standardu Płatności, intensywnie pracują nad przywróceniem tej funkcjonalności" - napisał ING Bank Śląski w komunikacie.

"Blik w świątecznej gorączce co chwila pada i wstaje. Klienci mBanku - jeśli Wam nie działa, to spróbujcie proszę innej formy płatności" - napisał na TT Piotr Rutkowski, zastępca rzecznika mBanku.