Teraz wspólnie oba podmioty mają 800 tys. stałych klientów, a do tego sieć księgarń, sklep internetowy i katalog wysyłkowy. Na tym jednak nie koniec zmian. Jak zapewnia Gunther Gerlach, prezes Weltbild Polska, po integracji klienci zyskają dostęp do poszerzonej oferty książek, bogatej oferty filmów, muzyki i gier komputerowych, a także upominków, sprzętu AGD, dekoracji, urządzeń elektronicznych, artykułów zdrowotnych i kosmetycznych, gadżetów oraz zabawek. Firma zamierza rozwijać także sprzedaż online.

Weltbild.pl to jeden z najpopularniejszych sklepów internetowych w Polsce – co miesiąc odnotowuje ponad milion unikalnych użytkowników i jest trzecim co do wielkości sprzedawcą książek przez internet w Polsce. Paweł Szwed, dyrektor programowy Świata Książki, podkreśla, że firma nadal będzie budowała swoją pozycję jednego z największych polskich domów wydawniczych. W nadchodzących miesiącach ukażą się nowe książki Hanny Krall, Manueli Gretkowskiej, Michała Witkowskiego i Jerzego Pilcha.

Weltbild Polska jest w 100 proc. firmą córką niemieckiej grupy medialnej Verlagsgruppe Weltbild GmbH z siedzibą w Augsburgu. Po przejęciu spółki Świat Książki Weltbild Polska przewiduje uzyskanie rocznego obrotu na poziomie 60 mln euro.