Telewizja Polsat na transmisjach zakończonego w niedzielę sezonu Formuły 1 zarobiła około 30 mln zł. Tyle według TNS OBOP wyniosły koszty spotów reklamowych i plansz sponsorskich emitowanych w trakcie wyścigów bez uwzględnienia rabatów. To o 10 mln zł więcej, niż Polsat zarobił w minionym sezonie F1, i 13 mln zł więcej niż dwa lata temu.
Tak dobry wynik finansowy to efekt nie tylko wyższych cen za reklamy, ale i bardzo dobrej oglądalności. Według Nielsen Audience Measurement Robert Kubica przyciągał przed telewizory średnio 2 mln widzów, o 300 tys. widzów więcej niż w zeszłym roku. Oglądali go głównie mężczyźni, mieszkańcy miast.
Polsat sporo zarobił również na transmitowanych na swoich kanałach mistrzostwach świata w siatkówce kobiet. W ciągu dwóch tygodni trwania imprezy uzyskał przychody reklamowe na poziomie 6,9 mln zł.