Dzięki podpisanej umowie o współpracy z siecią punktów finansowych Unilink Link4 będzie sprzedawać swoje polisy przy pomocy agentów. To znak, że nowy właściciele Link4 – brytyjskie RSA – mocno zmienia strategię funkcjonowania towarzystwa w Polsce. Do tej pory oferowane przez ubezpieczyciela polisy można było kupić tylko przez internet lub telefon. Jednak teraz firma wchodzi na rynek tradycyjny. Ma to jej umożliwić podpisanie umowy z siecią punktów finansowych Unilink. Dzięki niej Link4 będzie mógł zaistnieć w małych i średnich miastach.
"Dzięki współpracy z firmą Unilink możemy bezpośrednio dotrzeć z naszą ofertą do dużej grupy osób, szczególnie z małych miejscowości, gdzie internet nie jest zbyt popularny, a zaufanie do nowoczesnych technologii jest mniejsze niż w dużych aglomeracjach" - tłumaczy Marek Gola, członek zarządu Link4.
Pracownicy Unilink będą zawierali umowy z klientami za pośrednictwem narzędzia sprzedażowego Link4. Natomiast obsługa posprzedażowa ubezpieczeń będzie nadal odbywała się przez telefon. Link4 współpracuje obecnie z niektórymi bankami (m.in. z Citibankiem i Alior Bankiem). Jednak współpraca dotyczy tylko wspólnych programów lojalnościowych a nie sprzedaży ubezpieczeń.