W ciągu ostatniego roku Telekomunikacja Polska straciła ok. 80 – 90 tys. klientów. Teraz chce ich odzyskać. Ma w tym pomóc nie tylko nowa kampania reklamowa zachęcająca byłych klientów Neostrady do powrotu, ale 20-proc. obniżka cen abonamentu.
– W każdej opcji prędkości mamy w tej chwili jedną z najciekawszych propozycji na rynku – chwali się Maciej Witucki, prezes Grupy TP.
W porównaniu z operatorami telewizji kablowej różnice nie są jednak znaczące. Za przepustowość 2 Mb/s w TP, Dialogu, Vectrze czy Multimedia Polska zapłacimy od 54 do 56 zł. W dodatku kablówki dominują nad stacjonarnym gigantem prędkością łączy. Gdy TP SA może zaoferować najwyższą przepustowość na poziomie 20 Mb/s, kablówki oferują już nawet 100 – 120 Mb/s.