Praca nad reklamą już się zaczęła. Aktor pozował już w garniturach i koszulach polskiej firmy w czasie sesji zdjęciowej w Londynie - donosi "Newsweek". Wszystkie ubrania uszyto na miarę, a w kontrakcie aktor zastrzegł prawo do zatrzymania strojów dla siebie.

Reklama

Brosnan przyjedzie też 6 września na uroczysty pokaz nowej kolekcji, który zaplanowano na dziedzińcu dawnej siedziby KC PZPR w Warszawie. Specjalnie na tę okazję gmach zostanie opakowany w wielkie fotografie aktora.

Przedstawiciele firmy twierdzą, że wybór padł na Brosnana, bo V&W chce być postezgana jako marka z górnej półki. Aktora w polskich ubraniach zobaczymy na billboardach, w reklamach prasowych, a nawet na miejskich autobusach i tramwajach.

Vistula & Wólczanka to kolejna polska firma odzieżowa, która zdecydowała się na wynajęcie gwiazdy z Zachodu. Wcześniej Monnari na twarz swojej kampanii wybrała modelkę Claudię Schiffer, a wykupiony przez Polaków od Szwajcarów Big Star z Kalisza - wokalistkę r-n-b Lutricię McNeal.