Na ten nowatorski eksperyment decyduje się telewizja CBS oraz Pepsi. To właśnie reklamy tego słynnego napoju będzie można zobaczyć w czasopiśmie. Ruchome obrazki na papierze są już znane Amerykanom, ale tylko z filmów o Harrym Poterze. "To część przyszłości. Tak przyciągniemy klientów nowym, zaskakującym sposobem" - tłumaczy szef marketingu CBS George Schweitzer. Czyli czekają nas czasy rodem z Harry Pottera, w którym to filmie czytelnicy magiczej gazety mogli oglądać wydarzenia na papierowych stronach.

Reklama

>>> Zobacz reklamy, które łamią prawo

Cena tego przedsięwzięcia nie jest znana, ale oczywiście koszty są wielokrotnie wyższe niż tradycyjnych reklam drukowanych. Według szacunków umieszczenie takiej reklamy w 100 tys. kopii może kosztować przynajmniej milion dolarów (blisko trzy miliony złotych. Nakład czasopisma "Entertainment Weekly" to 1,8 mln egzemplarzy. Jednak nie zdecydowano jeszcze w ilu kopiach będzie można zobaczyć tę reklamę.