Bank BPH i GE Money Bank zaprezentowały nowo logo, którego będą używać od chwili połączenia, planowanego na IV kwartał 2009 r. - czytamy na prnews.pl. Nowa marka została zbudowana na dotychczasowych wartościach banku: stabilność, tradycja, solidność (BPH) oraz dynamizm, młodość, nowoczesność (GE Money).
>>> Nowy bank zawalczy o twoje pieniądze
Jak wyjaśnia Piotr Machel, dyrektor marketingu w BPH i GE Money, filozofia nowej marki wyklucza podział na My i Wy. "Nowe logo symbolizuje dialog, wzajemne zrozumienie i związek pomiędzy bankiem a klientami" - dodaje. Motywem przewodnim jest linia, która odzwierciedla ludzkie relacje, elastyczność i inteligencję.
Połączony bank, który będzie działał pod nazwą Bank BPH SA, chce zostać bankiem pierwszego wyboru dla klientów indywidualnych, małych i średnich przedsiębiorstw oraz średniej wielkości klientów korporacyjnych.