Podczas spowolnienia gospodarczego wiele firm, w znacznie mniejszym stopniu albo mniej skuteczniej, informuje pracowników jak i rynek o sytuacji firmy. Przekazanie złych wieści i bolesnych decyzji nie jest łatwe. Jednakże, kompletny brak przepływu informacji nie jest realną opcją. Unikanie rozmów może prowadzić do większej krytyki. Dobre przywództwo charakteryzuje się wyjaśnieniem decyzji i udostępnieniem wglądu w przyszłość firmy. Dzięki temu, krytyka może się przekształcić w zrozumienie, a nawet wsparcie. Ważne jest, żeby pracownicy nie czuli się zbędnie. To właśnie oni będę stanowić zdecydowaną większość siły roboczej, nadal powiązani z organizacją i zaangażowani w nią. Wyraźna i wynikająca z własnej inicjatywy komunikacja wyznacza Top Employers. Teraz jest odpowiedni czas dla liderów, żeby się wyróżnić.

Reklama

Ochrona inwestycji w budowanie wizerunku pracodawcy z wyboru zwiększa pozycję organizacji gdy rynek się zmieni. W każdym bądź razie "wojna o talenty" się jeszcze nie skończyła, lecz jest teraz na poziomie "zawieszenia broni". Dlatego utrzymanie marki pracodawcy nie tylko pożądane, lecz jest koniecznością.

Dzisiejsze czasy próby dostarczają specjalistom do spraw personalnych prawdopodobnie największych wyzwań. To właśnie oni dostarczają doskonałych możliwości wyróżnienia się i dokonania prawdziwych zmian. Nigdy wcześniej ich umiejętności nie były tak potrzebne, a Top Employers są firmami, które ukazują to w dużym stopniu.

Chciałbyś dowiedzieć się więcej na temat Top Employers Polska, sprawdź www.topemployers.pl lub skontaktuj się z Magdaleną Kusik: magdalena.kusik@crf.com

Reklama