Operatorzy komórkowi walczą o seniorów tylko reklamą

Seniorzy to dla nas ważna grupa klientów - zapewniają operatorzy komórkowi. Na razie jednak głównie wizerunkowa, bo w przychodach ich udział jest znikomy.

W jednej z emitowanych w telewizji reklam operatora sieci komórkowej Play dwóch starszych mężczyzn zachwala usługę darmowych rozmów. Wykorzystanie ich wizerunku przez operatora nie wynika jednak z tego, że wprowadził on specjalnie przygotowaną usługę dla seniorów. Nie zrobił tego i nie ma na razie takich planów. - Chodzi nam raczej o to, by powiedzieć, że oferta, którą posiadamy, jest uniwersalna i adresowana także do seniorów - tłumaczy Marcin Gruszka, rzecznik Playa.

Taką samą strategię stosują konkurenci - Era, Orange i Plus. Nie oferują wcale specjalnych planów taryfowych dla seniorów, bo uważają, że nie da się przygotować takiej oferty. Uznali jednak, że seniorzy to ważna grupa klientów i trzeba się o nią upomnieć w przekazach marketingowych, gdy w połowie ubiegłego roku na rynku pojawił się konkurent z ofertą specjalnie skrojoną dla tej grupy.

Reklama

>>>Więcej informacji: Starsi klienci wciąż generują niewielkie przychody dla operatorów sieci komórkowych

p