– Po pięciu miesiącach działalności sieć wRodzinie ma kilkadziesiąt tysięcy klientów. Większość kart SIM była co najmniej raz doładowana – mówi "Dziennikowi Gazecie Prawnej" Arkadiusz Sugier, prezes spółki CenterNet, która oferuje przedpłacone usługi telefonii komórkowej we współpracy z fundacją LuxVeritatis.

Reklama

Ile dokładnie kart w sieci wRodzinie jest aktywnych, tego prezes nie chciał ujawnić. Z szacunków DGP wynika, że jest to ok. 50 tys. SIM, czyli mniej więcej tyle samo, ile obsługuje działający od lutego 2008 roku MobilKing lub uruchomiony w kwietniu 2008 r. Carrefour Mobile Mova, wirtualni operatorzy komórkowi.

Sieć jako pierwsza w Polsce zaczęła sprzedaż telefonów dostosowanych do potrzeb osób starszych: z dużymi znakami na wyświetlaczach i dużymi klawiszami z wyraźnymi dużymi cyframi

wRodzinie, która usługi zaczęła świadczyć w lipcu podczas pielgrzymki słuchaczy Radia Maryja na Jasną Górę, pozycjonowana jest jako marka rodzinna, przeznaczona przede wszystkim dla osób starszych i samotnych. W praktyce reklama kierowana jest do osób korzystających z mediów związanych z toruńskim zakonem Redemptorystów, czyli Radiem Maryja, Telewizją Trwam i "Naszym Dziennikiem". Tam też głównie jest reklamowana.

Po listopadowej obniżce minuta rozmowy do innych sieci – poza Play i Cyfrowy Polsat – kosztuje 27 gr, zaś połączenia na telefony stacjonarne i do innych klientów wRodzinie – 19 gr. SMS kosztują odpowiednio 25 i 15 gr.

Więcej informacji: Sieć komórkowa "wRodzinie" próbuje pozyskać nowych klientów

p