Na wojnie o nowych abonentów najwięcej korzystają klienci. Bo rozdawanie najdroższych pakietów za pół ceny, czy dekodery i anteny gratis to już normalna oferta. Teraz firmy rozdają nawet... monitory FullHD - twierdzi "Puls Biznesu".
>>>Polacy nie chcą kupować w internecie
"To oferta, jakiej jeszcze nie było. W tak agresywnym otoczeniu konieczne jest stosowanie innowacyjnych rozwiązań" - mówi gazecie Jacek Kuźnieców, członek zarządu Canal Plus Cyfrowy ds. sprzedaży, logistyki i obsługi klienta i były członek zarządu Polkomtela.
Firma chce rozdać kilkadziesiąt tysięcy 23-calowych monitorów z tunerem FullHD. Tyle, że szybko jej się to zwróci - "gratis" kosztuje Cyfrę ok 1200 złotych, a każdy, kto skorzysta z promocje odda platformie 3600.
>>>Oto wielka rewolucja w telewizji "n"
CO na to konkurencja? Telewizja "n" obcięła mocno ceny pakietów i wprowadziła w ofercie nowy dekoder, rynek czeka tymczasem na ruch Polsatu.