Ostatnie miesiące roku to okres, w którym dostawcom szerokopasmowego stacjonarnego internetu przybywa najwięcej klientów i w którym kończy się najwięcej umów.
Na rynku wyraźnie zwalniającym tempo wzrostu (w ciągu 12 miesięcy zakończonych w czerwcu 2009 r. przybyło 762 tys. łączy, rok wcześniej 819 tys.) pozyskanie klienta staje się coraz trudniejsze, podobnie jak jego utrzymanie. Stąd czas na promocje i atrakcyjne oferty.
Rozpoczęło UPC Polska, oferując łącza 120 MB/s za 200 zł, 50 Mb/s za 120 zł i 25 Mb/s za 90 zł. Wadą oferty jest to, że jest dostępna dziś w 30 proc. sieci i tylko w kilku miastach. UPC obiecuje, że do końca roku zaoferuje usługi wszystkim klientom w Warszawie, a w 2010 roku w całej docierającej dziś do 2 mln mieszkań sieci.
Więcej informacji: Operatorzy szykują tańszą ofertę internetu
p